diumenge, d’abril 24, 2011

Presentacions amb Prezi

Feia temps que volia provar com funciona Prezi. Les possibilitats i el dinamisme de les presentacions sens dubte ofereixen moltes possibilitats, i tot i que a m'havia obert un compte, mai havia tingut temps de jugar-hi. Això si, el meu fill ja hi havia estat remenant com es pot veure en aquest treball d'anglès.


El fet és que gràcies a l'assignatura de Desenvolupament organitzacional de l'e-learning del Màster d'Educació i TIC, on ens van donar la possibilitat de lliurar un del treballs mitjançant el Prezi, m'hi vaig ficar de cap.

El resultat va ser això:


El fet és que em va semblar un programa molt més fàcil d'utilitzar del que inicialment em pensava. En això segur que va ser determinant la traducció del tutorial del Prezi que va fer la Dolors Reig i que té penjat a El Caparazón.

D'altra banda també he trobat traduït al Català el Tutorial Prezi, aprèn a fer-ne ús en 15 minuts.

No obstant qui s'ha convertit en un aficionat a aquesta eina és el meu fill, i si no us ho creieu, mireu això:

2 comentaris:

Montse Escoi i Martínez ha dit...

Algunes vegades als meus alumnes els hi donat un recurs per provar-lo i et quedes meravellat del que arriben a investigar, descobrir i fer.
Felicita al teu fill per la presentació de la Prehistòria i a més la penjarem en el nostre Moodle:
http://agora.xtec.cat/ceip-escoladelmar/moodle/course/view.php?id=141

Joan Padrós ha dit...

Moltes gràcies Montse,

ja coneixia el teu Moodle, gràcies al teu blog (http://racotic.blogspot.com/) i fins i tot li vaig passar l'adreça a la professora del meu fill. Una magnífica feina.

I tens raó que és molt útil deixar als nens que investiguin una eina. S'ho passen molt bé, aprenen i desprès gaudeixen ensenyant-te que han après.