dissabte, de febrer 02, 2008

Comptadors

Fa temps, molts temps (anys) vaig posar un comptador a la meva pàgina web. La pobre la tinc del tot abandonada, però va ser la primera i sabeu que la primera mai s'oblida i que amb ella varem aprendre moltissímes coses (Estic parlant de la pàgina web, eh!).

Com us deia, li vaig posar un comptador de miarroba.com.

Ara fa uns dies vaig tenir curiositat per saber el trànsit que hi havia per la pàgina web de l'escola, i gairebé per casualitat vaig descobrir motigo webstat. Aquí teniu les dades de la pàgina web i us en podreu fer una idea del seu funcionament.

Comentant-ho amb en Juanmi, em va parlar de dos comptadors més: ShinyStat i StatCounter. El primer el vaig provar a La destil·leria i aquí podeu veure el seu funcionament.

El segon el volia provar en un bloc que tinc per treballar amb els alumnes, però avui mateix he llegit que no funciona massa bé i, a més, està en anglès. Ja veurem que faig.

De moment el que més m'agrada és ShinyStat, però tampoc sabria dir-vos perquè!